dinsdag 24 januari 2017

Nieuw jaar: 2017


Een nieuw jaar, nieuwe kansen! Voor mij wordt 2017 een compleet nieuw begin en daar wil ik dan ook goed gebruik van maken.

De eerste twee weken van 2017 heb ik goed nagedacht over wat ik nu eigenlijk wil met de toekomst. Ik heb mezelf daar goed de tijd voor gegeven en daar ben ik erg blij mee.

Het komende half jaar ga ik afstuderen voor mijn opleiding International Real Estate and Facility Management. Ik ga hiervoor een onderzoeksproject doen. Ik zal dus zelf veel achter de computer moeten werken! Ik hoop dat alles goed verloopt en dat ik dan eind Juli afgestudeerd zal zijn!

Ik ben van plan om in September 2017 met een master-opleiding te starten. Ik wil graag de pre-master Business Administration doen aan de Radboud Universiteit, zodat ik vervolgens een master in Marketing of Human Resource Management kan volgen. Dat betekend dat ik dan in totaal nog 2 jaar langer door ga studeren. Nu nog duimen dat ik wordt aangenomen!

Verder heb ik voor het eerst sinds lange tijd weer een bijbaantje. Ik heb er super veel zin in om er aan te beginnen. Een nieuwe uitdaging!

Ook ben ik weer van plan op mezelf te gaan wonen. Hoe en wat precies, dat is nog onduidelijk. Dat zal in de loop van het jaar 2017 duidelijk worden. Ik zal jullie op de hoogte houden!

Mijn blog heeft de afgelopen tijd niet zo veel aandacht gekregen en daar wil ik weer verandering in brengen. Ik vind blogposts schrijven over dingen die mij interesseren heel leuk en ik moet daar gewoon meer tijd voor vrij maken!

Veel veranderingen dus voor het jaar 2017. Dat de toekomst alleen maar mooi mag zijn! :)

Veel liefs,

Kimberly