dinsdag 31 januari 2017

Mijn top 5 series van 2016




Natuurlijk heb ik weer veel series gekeken het afgelopen jaar. Zoals jullie waarschijnlijk wel hebben kunnen merken houd ik erg van films en series! Dit jaar heb ik weer een aantal series gekeken en in dit artikel ga ik jullie vertellen welke mijn 5 favorieten waren.

1. Gossip girl



Pas geleden is er een Gossip Girl review online gekomen. En dat was niet voor niets. Ik heb zó van deze serie genoten. Rijke tieners met hun spannende en bijzondere levens speelden in deze serie de hoofdrol. Drama, ruzie, romances, vriendschap, het komt allemaal voorbij. Het klinkt als een hele standaard serie, maar ik was geboeid tot de allerlaatste aflevering. Elke keer als een aflevering afgelopen was, wilde ik meteen de volgende kijken.  

2. Modern family 



Humor is meestal vrij persoonlijk, dus ik verwachtte niet al te veel van deze serie. Maar deze serie heeft toch echt wel hele leuke humor! Het zijn vooral heel herkenbare alledaagse dingen. Ook laat de serie wat 'gekkere' personages zien, wat ook leuk en herkenbaar is. Een echte aanrader als je even wat luchtigers wilt kijken.

3. New girl



Ook dit is weer een luchtige serie! Hier heb ik ook echt om gelachen. Het zijn wel wat bijzondere personages, maar dat vind ik juist het komische eraan. De ongemakkelijkheid spat er vanaf.

4. Sherlock 



Sherlock is een wat spannendere serie. Deze heb ik nog niet helemaal afgekeken, ik ben nu bij seizoen 2. Maar het eerste seizoen vond ik al geweldig. Ik vind sowieso het verhaal van sherlock holmes geweldig, maar deze serie was niet alleen daarom geweldig. De acteurs brengen het zo goed over. Ook zit er af en toe humor doorheen en dat vind ik ook heel leuk. Goede uitvoering!

5. Orange is the new black



Deze serie gaat over een vrouwengevangenis en alles wat daarin gebeurd. De serie is gebaseerd op waargebeurde verhalen. Het is heel interessant om te zien wat er gebeurd in zulke gevangenissen. Zeker een aanrader!

Zo, dit waren de favorieten van 2016! Ik heb weer veel series verslonden. Wie weet welke series ik in 2017 ontdek? Tot volgend jaar!

Veel liefs,

Kimberly