dinsdag 8 november 2016

Gossip Girl review


Oh Gossip Girl Wat heb jij me lang in de ban gehouden! Ik ben de serie begonnen in de maand augustus en was klaar met kijken in de maand oktober. Ik heb er dus minder dan 3 maanden over gedaan om een serie van 6 seizoenen, van 24 afleveringen per seizoen, van 40 minuten per aflevering te kijken. Kortom, ik heb deze serie gebingewatched. En niet zon klein beetje ook


De serie gaat over de upper east side, de elite van Manhatten. Rijke tieners met hun spannende en bijzondere levens speelden in deze serie de hoofdrol. Drama, ruzie, romances, vriendschap, het komt allemaal voorbij. En helaas blijven Serenas, Blairs, Chucks en Nates privé levens niet geheim. De blogster Gossip Girl zet namelijk alle ins en outs van hun levens op het internet, wat ze soms in moeilijke situaties brengt. Maar wie is dan toch Gossip Girl, de persoon die hun zo het leven zuur maakt?



And who am I? Thats one secret Ill never tell. You know you love me. XOXO Gossip Girl

Ik was bij deze serie geboeid van het begin tot het einde. Ondanks dat het zon lange serie was, heb ik me nooit verveeld. Elke keer gebeurde er weer iets anders spannends in het leven van Serena, Blair, Chuck, Nate en later ook Dan. Ook had het een onverwacht einde, waardoor ik de serie zeker nog wel een keer wil kijken. Het is wel echt een meiden drama serie! Dus daar moet je rekening mee houden. Maar het is zeker een aanrader. Hij is gewoon te vinden op Netflix, wat natuurlijk ook wel erg prettig is. ;)

XOXO,

Kimberly