dinsdag 11 oktober 2016

Nieuwe make-up tas!


Twee weken geleden heb ik een nieuwe make-up tas gekocht. Hij is van Victoria Secret en ik heb hem met dikke korting gescoord bij de Etos!

Als je hetzelfde model bij de Victoria Secret winkel koopt, betaal je €49,00. Nu heb ik hem gekocht voor €15,00 bij de Etos. Dat scheelt nog eens!


Hij was beschikbaar in 2 verschillende motieven. Een panterprint en een kanten motief. Ik koos voor het kanten motief, dat vond ik toch iets chiquer.



Officieel is het een toilettas, maar ik gebruik hem voor mijn make-up producten. Daar is hij namelijk heel geschikt voor. Hij heeft verschillende vakjes van binnen. Vier plattere vakjes die open gaan met een rits. Verder zit er nog een los tasje bij, wat je door middel van drukknopjes aan het andere deel kan vastmaken. Ik vind het heel handig werken! Een hele handige manier om mijn make-up stash op te bergen.



In het bovenste vakje bewaar ik al mijn kwasten, die passen er prima in. In het tweede vakje bewaar ik mijn alledaagse make-up producten en in de onderste twee vakjes bewaar ik blush, bronzer, highlighter en oogschaduwpaletten. In het losse tasje bewaar ik nog meer blush en oogschaduwpaletten. Ook heb ik daar lipsticks en onder andere een settingspray inzitten.


Hele handige toilettas. Hij is wat duurder, maar dan heb je ook wel wat. En nu dus ook nog eens flink afgeprijsd.

Veel liefs,

Kimberly