dinsdag 2 augustus 2016

Photo diary week 23


Weer een leuk weekje achter de rug! Ik moet eerlijk zeggen dat ik vergeten ben om foto's te maken en daarom ook maar een korte photo diary deze week. Ik zal even de highlights van mijn week laten zien! Net zoals de andere weken heb ik gewoon doordeweeks moeten werken.




Vrijdagavond was er weer een feest bij Coco. Er kwamen verschillende DJ's en we hebben heerlijk op het strand gedanst!


Zondag kwam Brainpower samen met de band Orange Groove optreden en daar moesten we natuurlijk wel bij zijn. Op het einde heeft hij zelfs nog speciaal voor mij en Kirsten een stukje van het liedje Vlinders gezongen.Wat waren we blij! haha

Zo, dat was echt de kortste Photo diary ooit! Nog maar eventjes en ik sta gewoon weer op Nederlandse bodem.. Heel gek idee! Tot over 2 weekjes iedereen!

Veel liefs,

Kimberly