dinsdag 9 augustus 2016

Photo diary week 24


Waaah, het is weer bijna tijd om naar huis te gaan! Heel gek idee is dat. Ik heb hier een half jaar gewerkt en geleefd en dit voelt nu als mijn normale leven. Heel gek om dadelijk weer terug naar Nederland te moeten!

Maar ik kijk er ook wel weer naar uit om naar huis te gaan. Ik heb iedereen natuurlijk heel erg gemist!



Deze donderdagavond zijn we met een groepje uit eten geweest voor het afscheidsetentje van Lars. Hij vertrok deze week dinsdag weer naar Nederland! We aten bij Joe's grillhouse en ik bestelde een hamburger en als toetje cheesecake. Jammie!


Zaterdagochtend besloot ik te gaan winkelen. Ik was alleen niet erg geslaagd! Er zijn niet veel winkels in Kralendijk en ik kreeg dan ook niks leuks gevonden. Daarom trakteerde ik mezelf maar op een ijskoffie.


Die middag heb ik lekker op het strand gechillt en 's avonds heb ik gezellig samen met Kelly gegeten en hebben we een film gekeken.





En zondag wilde ik een eilandtourtje doen. Om nog een laatste keer het eiland te zien. Het beviel alleen zo goed dat ik het dit weekend misschien nog wel een keer ga doen! Ik ging langs de zoutvlakten naar de slavenhutjes naar 1000 steps naar het Gotomeer. en het was prachtig!

De laatste dagen zijn nu echt aangebroken. Als de volgende photo diary online komt, dan zit ik alweer in Nederland. Wat een gek idee! Ik heb heel veel zin om weer naar Nederland te gaan, maar ik ga Bonaire zeker heel erg missen! Tot volgende week weer vanaf Nederlandse bodem!

Veel liefs,

Kimberly