dinsdag 26 juli 2016

Photo diary week 22


Een heel leuk, maar druk weekje achter de rug! Heel veel gewerkt, maar ook leuke dingen gedaan. 

Ten eerste heb ik dus weer veel gewerkt. Gewoon mijn normale 40 uur bij housekeeping, maar ook de zaterdagochtend/middag bij de Front Office. Verder heb ik ook nog hele leuke dingen gedaan!


Op woensdagavond ben ik namelijk lekker uit eten geweest met Kelly. We gingen naar rumrunners en ik nam daar (alweer) de three cheese and pepperoni pizza! Die is zo jummie. 



Op vrijdagavond hadden we een surprise party voor Rowie gegeven! Zij gaat namelijk deze week het eiland verlaten. Kelly had lekkere piƱa coladas gemaakt, die er ook nog eens super leuk uitzagen! Na de surprise party zijn we ook nog naar Coco beach bar geweest. 





En zondag was het dan eindelijk zo ver! We hebben een bootje gehuurd. Het was echt super leuk en gezellig! Echt een top middag. 

Het was een leuk en fijn weekend op Bonaire, dat ik niet snel zal vergeten! Tot volgende week weer.

Veel liefs, 

Kimberly