vrijdag 15 juli 2016

What's in my bag? Beach edition


Vandaag een kijkje in mijn strandtas! Ik ga hier natuurlijk elk weekend naar het strand en daarom gebruik ik mijn strandtas regelmatig. Het leek me wel leuk om de inhoud hiervan te laten zien op mijn blog.

                                         
De tas heb ik denk ik ongeveer 2 jaar geleden gekocht bij de Primark. Hij was toen €8 als ik het me goed herinner. Hij was wat simpel en daarom heeft mijn moeder hem voor me opgepimpt met de leuke diamantenrand en de franjes. Thanks mom! Ik ben er heel blij mee en gebruik hem nog steeds met plezier.


Als eerste heb ik natuurlijk een strandlaken in mijn tas. Deze kwam ongeveer een jaar geleden van de etos. Volgens mij heb ik er toen €5 voor betaald. Het is echt een super fijn laken, hij is namelijk best groot, maar vergeleken met een badlaken erg dun waardoor hij makkelijk in je tas past.


Verder heb ik altijd mijn telefoon mee, ter vermaak op het strand. Ik neem ook altijd mijn oplader en externe batterij mee. Hier met die felle zon moet je namelijk je telefoon op volle helderheid zetten en daar gaat je batterij heel snel van leeg! Ook neem ik oordopjes mee om muziek te luisteren.


Natuurlijk kan de snorkel niet ontbreken op Bonaire! Als je hier op het strand ligt moet je toch wel ook gesnorkeld hebben. Het water is hier zo prachtig helder en het koraal en de onderwaterwereld zijn natuurlijk al helemaal indrukwekkend!


Vanwege de warmte; een flesje water! We mogen natuurlijk niet uitdrogen.


Ook heb ik altijd zonnebrand crème en een lippenbalsem voor tegen de zon. De zon is hier heel fel en ik wil natuurlijk niet verbranden. De zonnebrand crème die ik op dit moment heb heeft echt een super lekker geurtje! Ik kan de geur niet echt omschrijven, maar voor mij ruikt het naar 'zomer'. Het is van het merk Ocean potion en volgens mij is dit een Amerikaans merk en dus niet in Nederland te verkrijgen. Balen...


Ook heb ik altijd een tijdschrift in mijn tas om te lezen op het strand. Dit keer was het toevallig deze cosmopolitan.

En dat was dan alweer de inhoud van mijn strandtas. Het is niet veel wat er in zit, maar meer heb ik ook niet nodig voor een lekker dagje relaxen. Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden en tot de volgende keer!

Veel liefs,

Kimberly