dinsdag 12 juli 2016

Photo diary week 20


Pfoee.. alweer een week voorbij! De tijd gaat mega snel. Het lijkt nog wel gisteren dat ik de vorige photo diary schreef. Kijken jullie weer mee?




Ook op Bonaire kan het soms regenen! Dit duurde alleen maar 5 minuten en daarna scheen de zon weer.



Ik werk natuurlijk op de housekeeping afdeling en we wilden binnenkort handdoeken gaan vouwen voor op de kamers. Ik ging aan de slag om wat dingetjes uit te proberen. Best goed gelukt, toch?


Boodschappen: die moeten ook gedaan worden!


Even een mini-shoplog! Ik ben zaterdagochtend even de stad in geweest. Daar kocht ik elastiekjes (al mijn elastiekjes waren kapot), een mini deo (voor in het vliegtuig op de terugweg), een bonaire magneet als souvenir en een nieuwe blush: Milani Luminoso.



Zaterdagavond gingen we met een groep vrienden gezellig bbqen en chillen op donkey beach! Het was erg gezellig. Bedankt voor de leuke avond!



En zondag was het weer lekker tijd om te chillen op het strand! Tot de volgende week maar weer.

Veel liefs,

Kimberly