dinsdag 19 juli 2016

Photo diary week 21


Nog maar 4 weken! En dan zet ik weer voet op Nederlandse bodem. Maar nu nog eerst een paar weekjes genieten van dit soort prachtige uitzichten!


Deze week ben ik 7 dagen op het werk geweest. In het weekend heb ik namelijk weer even moeten bijspringen bij de Front Office. Dat was lang geleden! Ik hoefde in het weekend in totaal maar 5 uurtjes te werken. Maar daardoor heb ik wel iedere dag van de week moeten werken. Toch heb ik ook nog wel tijd gehad voor leuke dingen en bijkomen.



Ik ben sinds het spel uit is helemaal verslaafd aan Pokémon Go! Dit was mijn stand aan het begin van de week. Inmiddels heb ik al 2 pokémon kunnen laten evalueren. Ik heb vroeger heel veel pokémon gekeken en ook het spel heel veel gespeeld. Ik ben dus heel blij met deze virtual reality versie. Het enige probleem is dat ik niet overal internet heb hier op Bonaire en daardoor kan ik dus niet op 'jacht' gaan.



Donderdag avond zijn we bij Rumrunners uit eten geweest voor het afscheid van Merel en Florine. Het was gezellig en we hebben heerlijk gegeten! Ik had heerlijke quesadillas.


Vrijdagavond zat ik te twijfelen of ik naar het happy hour zou gaan bij Spice. Ik besloot uiteindelijk om toch maar niet te gaan en dat was maar goed ook! Het stortregende namelijk de hele avond.

Een rattata in mijn kamer!!




En zondagochtend voor het werk heb ik samen met Mariëlle heerlijk gerelaxed op Donkey Beach! Lekker gezwommen, gesnorkeld en in de zon gelegen.

Dat was mijn week weer, tot volgende week!

Veel liefs,

Kimberly