dinsdag 5 juli 2016

Photo diary week 19


De tijd gaat zo snel! ik zit nu nog maar 6 weken op Bonaire. En dat zijn nog maar 6 weekenden! Alle leuke dingen die ik nog wil doen, moeten allemaal in die weekenden gedaan worden. Dat wordt nog even goed plannen dus! 
ik moet eerlijk zeggen dat ik deze week niet zoveel heb meegemaakt, en dus ook niet veel foto's heb gemaakt. Vooral de zaterdag was wel een erg leuke dag! Kijken jullie weer mee? 


Ik had samen met Lars afgesproken om naar Jibe city te gaan, dat is een strandtent aan Sorobon. Het zeewater is daar heel lang ondiep en ontzettend helder, net een zwembad!


We besloten om helemaal naar de golfomslag te lopen. Aan het einde van de baai zijn er namelijk heel veel rotsen die de golven opvangen. Daarom is het water in de baai net gewoon zwembad water. Het was echt ver en het laatste eind hebben we ook moeten zwemmen. Het was dus nog een heel avontuur! Toen we er eindelijk waren, viel het uitzicht een beetje tegen.. Erg jammer, al die moeite voor niks haha. 


Daarom hebben we onszelf maar op een ijskoffie getrakteerd. Dat hadden we wel verdiend!


En 's avonds heb ik nog lekker Sangria gedronken met Kelly en hebben we gezellig gekletst. Het was een leuke dag! 

Voor de rest heb ik niet veel meegemaakt en is het deze keer dus een korte photo diary! Nog maar 6 weken voordat ik afscheid moet gaan nemen van het eiland en de mensen die ik hier heb leren kennen.. Ik ga er lekker van genieten!

Veel liefs, 

Kimberly