vrijdag 1 juli 2016

Favorieten van Bonaire


Ik woon nu al bijna 4 maanden op dit prachtige eiland! Het is inmiddels als thuis gaan voelen en ik ken het eiland al redelijk goed in de tussentijd. Dus ik vond dat het tijd werd om mijn favorieten van Bonaire met jullie te delen!

Favoriete bezigheid 


Deze kunnen jullie wel raden denk ik! Ik vind het heerlijk om op het strand of aan het zwembad te liggen! Het is hier natuurlijk erg warm in Bonaire en het is fijn om lekker af te koelen in je vrije tijd. Ook is de rust heerlijk, Ik werk natuurlijk nu voortaan 40 uur in de week en een beetje rust in het weekend is dan wel gewenst. Gelukkig mag ik wanneer ik wil gebruik maken van het zwembad en het strand van Plaza. Elke vrije dag vertoef ik dan ook op een van deze plekken!

Favoriete plekje



Favoriete plekje vind ik lastig. Ik heb niet een plek waar ik heel vaak kom ofzo. Behalve het Plaza zwembad dan, maar toch. Het mooiste plekje van Bonaire vind ik toch wel het Gotomeer. Toen ik voor het eerst dat uitzicht zag dacht ik echt: wauw.

Favoriete restaurant



Ik ben hier nog maar één keer wezen eten, maar het eten was zó lekker dat ik dit restaurant wel moet noemen: La Cantina. Ze hebben hier heerlijke tapas van de Spaanse/Mexicaanse/Peruaanse keuken en daar ben ik dol op. Het eten was heerlijk gekruid en het concept was ook nog eens heel leuk. Het zijn iets grotere tapashapjes dan normaal en daardoor heel leuk om te delen. Dat is dan ook wat Ben en ik elke keer gedaan hebben. Het was een lekkere en gezellige avond! Echt een aanrader dit restaurant. Maar dan moet je natuurlijk wel van de Spaanse/Mexicaanse keuken houden.

Favoriete ontbijtplek



Mijn favoriete ontbijt/lunch tentje is Boudoir. Het zit aan de grote straat in Bonaire. Het heeft een klein terrasje buiten met niet echt een heel mooi uitzicht. Maar het eten is er echt super lekker en niet al te duur! Vooral de pulled pork baguette is een aanrader.

Favoriete beautyproduct



Het product waar ik niet zonder kan is mijn concealer. Met zulk warm weer ben ik van mijzelf iets bruiner en gebruik ik eigenlijk geen foundation. Maar mijn concealer is dan een must! Het covert alle plekjes die gecovered moeten worden en het geeft me een frisse uitstraling. Maar mijn echte favoriete beautyproduct is mijn nieuwe blus van Milani in de kleur bellisimo bronzer. Prachtige kleur en het geeft me ook een zonnige uitstraling!

Favoriete kledingstuk






Het is misschien heel stom, maar op het moment is dit broekje mijn favoriete kledingstuk, Het broekje zit zó lekker.. En voor straks is het een leuke herinnering aan Bonaire.

Favoriete liedje


Work van Rihanna is hier mijn favoriete liedje. Het wordt hier zo vaak en echt overal gedraaid. Elke keer als ik hem hoor ga ik helemaal los!

Zo, dat waren mijn favorieten van Bonaire. Eigenlijk een korte samenvatting van mijn leven hier. Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Veel liefs,

Kimberly