dinsdag 28 juni 2016

Photo diary week 18


Een druk maar leuk weekje achter de rug! Kijk je weer mee?

De week begon weer rustig met een aantal dagen werken en 's avonds lekker serie kijken. Ook heb ik 1 dag weer lekker sportief gebeachtennist!



Donderdagavond zijn we uit eten geweest voor het afscheid van Larissa. Na 10 maanden ging ze het eiland Bonaire weer verlaten! We hebben heerlijk gegeten en het was erg gezellig. Ik koos voor de Chicken Teriyaki.


Vrijdagmiddag na werk was de eindemaandsborrel! We zijn met  z'n vieren lekker lang blijven plakken.



En 's avonds was de black and white party! Dit was ook erg gezellig en het was dan ook erg laat geworden... haha


Zaterdag heb ik eerst lekker uitgeslapen en ik ben daarna lekker aan het zwembad gaan liggen! Zaterdagavond hebben we dan toch echt afscheid genomen van Larissa. En natuurlijk moest er ook een airport-foto gemaakt worden.





Zaterdagavond was de Taste of Bonaire, een soort foodtruckfestival. Ik bestelde een kip gyros en een lemon meringue cupcake, beide waren erg jammie!


En zondag was het weer tijd voor de wekelijkse schoonmaak en daarna een zwembad chill-sessie.

Ik heb weer genoten van mijn week op Bonaire hier! Ik heb nu nog maar 7 weken te gaan, die waarschijnlijk zo voorbij zullen vliegen.. Het aftellen begint.

Tot volgende week!

Veel liefs,

Kimberly