vrijdag 17 juni 2016

Review: Sleek lipsticks


Vandaag een review van mijn favoriete lipstick op het moment! De Sleek true colour lipsticks. Ze hebben heerlijke zomerse kleurtjes. Kijk je mee?








Dit zijn ze. Ze zijn verpakt in een simpele maar mooie huls. Het is een erg low-budget lipstick, maar de kwaliteit is zeker niet minder! En ook de vormgeving ziet er in mijn mening niet goedkoop uit.

Sleek true colour lipstick - Pink Freeze




Pink Freeze is een mooie felroze kleur. Hij heeft een koele ondertoon. Een perfect kleurtje om te dragen in de zomer! In de winter zou ik hem niet zo snel pakken. Hij korrelt niet, hij is mooi romig en daardoor erg mooi!

Sleek true colour lipstick - Heartbreaker




Heartbreaker is ook een felroze kleur, maar dan met een warme ondertoon. Dit is echt mijn favoriete lipstick van het moment! Heerlijk zomers kleurtje! Deze zou ik alleen ook niet in de winter dragen. Hij is ook heerlijk romig, net zoals Pink freeze.

Het zijn hele mooie, zachte lipsticks. Ze voelen fijn aan, je voelt ze bijna niet zitten. Na veel drinken of een maaltijd moet je hem natuurlijk wel even bijwerken. Maar voor de rest blijft hij heel goed zitten. Wat mij betreft: een goede kwaliteit lipstick, voor een mooi prijsje!

Sleek true colour lipsticks €6,99

Sleek is te koop in online webshops, bijvoorbeeld www.themakeupspot.nl.Via deze webshop betaal je gewoon in euro's en met Ideal en de levering is ook supersnel, aangezien het bedrijf in Nederland is gevestigd.

Veel liefs,

Kimberly