dinsdag 21 juni 2016

Photo diary week 17


Een rustig weekje dit keer. Ik voelde me niet zo fit en besloot dus ook lekker rustig aan te doen. Een rustig weekend mag ook wel eens een keer!

Doordeweeks heb ik niet veel geks gedaan. Elke dag natuurlijk werken van 8:00u tot 17:00u en in de avonden lekker serie gekeken ofzo.



Zaterdagochtend begon ik met wat klusjes en met het skypen van familie. 's Middags ging ik even de stad in, want ik had nieuwe bikini's nodig. Ik draag hier natuurlijk veel bikini's, dus er slijt wel wat.. Ik kocht deze zwarte en deze feloranje bikini's! Ik ben er helemaal dol op. Ze zitten heerlijk.



Zaterdagmiddag was het tijd om lekker te chillen! Natuurlijk weer aan het zwembad.


's Avonds heb ik samen met Liene een lekkere BLT-salade gegeten en gingen we daarna een ijsje halen bij Gio's. Liene had de smaak Bokkepoot en ik had de smaken Mon chou en salted butter caramel. Erg jammie!


Toen we terug reden op de scooter was de lucht echt prachtig! Liene maakte deze mooie foto.

Zondag heb ik niet veel gedaan. Ik heb de hele dag met familie geskypet, klusjes gedaan en foto's gemaakt voor mijn blog.

Een lekker rustig weekje dus. Ik was moe en dan moet je soms gewoon even luisteren naar je lichaam. Hopelijk kan ik volgend weekend weer wat actiever zijn! Tot volgende week.

Veel liefs,

Kimberly