dinsdag 14 juni 2016

Photo diary week 16



Deze week heb ik weer veel gewerkt, maar ook weer heerlijk genoten van het prachtige weer. Ik moest deze week 1 dag inhalen, nog van toen mijn ouders er waren.

Ik heb sowieso van maandag tot vrijdag mijn normale uren gemaakt en op zaterdag 2 uur en op zondag 6 uur. Nu ben ik gelukkig weer helemaal bij met de uren! Na werk ben ik een keer naar het zwembad geweest en heb ik een avond gebeachtennist. Verder heb ik doordeweeks niet veel gedaan. Ik was best wel weer moe van al het werken en ben bijna iedere avond vroeg naar bed gegaan.

Met werk ben ik aan mijn laatste schoolopdracht begonnen: the company assignment. Hierin moet ik onderzoek doen binnen het bedrijf en met aanleiding daarvan aanbevelingen geven voor verbetering. Ik ben hier al goed mee op weg!



Vrijdagavond zijn we naar Spice Beach club gegaan, waar we heerlijk een drankje hebben gedaan en een hamburger hebben gegeten. Het is altijd happy hour op vrijdag en het is dan echt heel druk! Heel gezellig, met een DJ en alles. Na Spice zijn we nog naar Havana geweest, we hebben hier heeerlijk gedanst! Het was echt een hele leuke avond.


Zaterdag ben ik na het 2 uurtjes werken lekker bij het zwembad gaan liggen en heb ik een heerlijk dagje samen gehad met Kelly! We hebben ook nog gesnorkeld en heerlijk pizza gegeten. Ik was deze avond zo moe, dat ik al om 21:00u ben gaan slapen.


Tijdens het snorkelen van zaterdag, hadden we een zak oud brood en oude wraps meegenomen. We scheurden het in stukjes en binnen no time waren we omringd door vissen! Waaronder ook deze groep best wel grote vissen! Was echt heel leuk om mee te maken.


Zondag moest ik eerst dus ook werken en 's middags hebben we weer heerlijk gechillt bij Spice Beach club. Weer een heerlijk dagje en wederom vroeg naar bed!

Tot volgende week!

Veel liefs,

Kimberly