dinsdag 7 juni 2016

Photo diary week 15


Deze week een heeele korte Photo diary in vergelijking met die van vorige week. 

Ik was deze week namelijk 4 (!!!) dagen ziek. Meh, niet leuk. Maar ik had helaas een griepje te pakken en heb 4 dagen alleen maar op bed gelegen. Ik had koorts, keelpijn en ik voelde me slap. Je kon helemaal niks met me. Maandag ben ik wel wezen werken, maar die avond ben ik ziek geworden. Vervolgens ben ik dinsdag, woensdag en donderdag thuis gebleven. Donderdagavond voelde ik me een stuk beter en dus besloot ik dan ook vrijdagochtend gewoon weer aan het werk te gaan. Maar dat was schijnbaar niet zo'n goed idee. Ik voelde me echt niet lekker en iedereen zei ook dat ik super wit keek. Dus ging ik maar weer naar huis. 

Na weer goed wat rust te hebben gepakt, voelde ik me van het weekend gelukkig weer beter. Ik bleef het nog even rustig aan doen voor de zekerheid.


Zaterdag heb ik heerlijk de hele dag bij het zwembad gechillt en dat had me goed gedaan. 's Avonds ben ik nog met Kelly, Rowie en Sharona een drankje gaan doen bij Spice Beach Club. Die avond ben ik weer lekker vroeg naar bed gegaan. 


Zondag heb ik lekker lang uitgeslapen en 's middags heerlijk aan het zwembad gelegen samen met Kelly. 's Avonds hebben we nog bij rumrunners quesadilla's gegeten, erg jammie! En deze avond ben ik wederom weer vroeg naar bed gegaan.

Ik heb heel veel rust genomen deze week en schijnbaar had ik dat ook even nodig. Deze week voel ik me al weer een stuk beter en ik ben vandaag ook weer gewoon naar werk gegaan gelukkig. Ik kreeg een beetje een dipje van het alleen maar binnen zitten en natuurlijk was Ben ook net weg, wat ook niet mee hielp. Die week wilde ik weer even terug naar Nederland. Maar nu ik het afgelopen weekend weer naar buiten ben geweest wil ik hier niet meer weg haha.

Een korte photo diary dit keer, ik hoop dat ik volgende week meer heb te laten zien! Tot volgende week.

Veel liefs,

Kimberly