dinsdag 17 mei 2016

Photo diary week 12


Zo! Wat is het lang geleden dat ik iets van me heb laten horen.. Maar ik had er goede redenen voor! Ik heb namelijk twee weken bezoek achter de rug en daar was ik natuurlijk heel druk mee. Ten eerste wil ik even kwijt dat ik echt 2 super leuke weken achter de rug heb. Ik heb echt genoten en dat zullen jullie wel aan de Photo diary's zien. Gister moest ik weer voor het eerst aan het werk, maar ik voelde me niet helemaal lekker. Vandaag ben ik daarom ook thuis gebleven. Hopelijk gaat het snel beter! Laten we nu dan maar beginnen met de photo diary van week 12.

Het eerste gedeelte van de week bestond natuurlijk gewoon uit werken en het bezoek voorbereiden (boodschappen doen, kamer opruimen, etc.). Van het weekend werd het pas echt leuk!


Vrijdagavond kwam mijn familie aan. Ik stond met spanning op het vliegveld te wachten, want bezoek krijgen is niet niks! Het was heel raar om ze te zien, maar het was allemaal al weer vrij snel normaal. Deze avond hebben we nog even een drankje bij de bar van hun hotel gedaan: Spice. En natuurlijk vroeg naar bed, want: tijdverschil!


Zaterdag hebben we niet veel gedaan, lekker een beetje aan het zwembad chillen!


Wel nog even op de scooter naar Plaza om een potje te beachtennissen, want mijn broertje Kevin kan natuurlijk niet stil zitten!



En zondag overdag lekker gesnorkeld tussen al deze vissen!


Zondagavond moest ik mijn familie even alleen laten, want we hadden personeelsbbq op Donkey beach! Het was echt heel gezellig met alle collega's van housekeeping. We hebben heerlijk gegeten!

En dit was het begin van de 2 weken bezoek. Ben je benieuwd naar het vervolg? Ik heb besloten dat ik al mijn Photo diary's ga inhalen. Wat betekent dat er maar liefst 3 Photo diary's deze week online zullen komen. Dit is de eerste. De photo diary van week 13 zal vanavond nog online komen om 21:00u Nederlandse tijd en de photo diary van week 14 zal morgen om 9:00u Nederlandse tijd online komen. Hopelijk tot vanavond weer!

Veel liefs,

Kimberly