dinsdag 10 mei 2016

Photo diary week 11



Week 11 alweer! Wat gaat de tijd toch snel. Deze week had ik voor het eerst sinds korte tijd weer 2 dagen weekend. En daar heb ik volop van genoten! Ik heb echt een super week achter de rug, kijk je weer mee?


De week begon rustig maandag en dinsdag. Op stage gaat het nog steeds super goed en ik loop goed op schema met alle verslagen die ik moet maken. Ik heb ook echt super luke collegas en dat maakt het allemaal oook net even wat leuker!


Woensdagavond na werk ging ik eerst beachtennisen met Kelly, John en Rowie. Mijn eerste keer beachtennis, maar ik vond het echt super leuk! En John en ik hebben ook nog eens samen gewonnen!

Na het beachtennis heb ik nog lekker een wijntje gedronken met Kelly en later op de avond zijn we ook nog naar Karel's geweest: lekker cockatils drinken!  Het was een hele gezellige avond.


Op vrijdagavond ben ik samen met Kelly en Rowie uit eten geweest bij Plaza. We hadden een drie-gangendiner. Als voorgerecht had ik carpaccio, als hoofdgerecht vegetarische quiche en als nagerecht een chocoladetaartje. Het was erg lekker. Later op de avond zijn we nog bij kelly thuis geweest om daar een potje te pokeren en we zijn ook nog naar de kroeg Havana geweest. Wedrerom een geslaagde avond! haha


Zaterdag had ik eindelijk weer eens vrij en ben ik lekker samen met Lars en Chantal bij Divi flamingo hotel gaan zwemmen. Waar ik dit heerlijke broodje pulled pork bestelde. Ik ben even helemaal lekker bijgekomen die dag!



Zaterdagavond was er eindelijk weer een keer feest bij Coco beach bar! En daar moesten we natuurlijk heen aangezien Lars die avond om 0;00u 19 werd. Dubbel feest dus haha. 




Zondag heb ik weer lekker aan het zwembad gelegen, maar dit keer lekker bij Plaza. Samen met Kelly, Liene en Danique. Liene en Danique zijn twee nieuwe stagiaires bij Plaza die ik zaterdagavond van het vliegveld gehaald had. 



Zondagavond was ik weer heerlijk uit eten geweest en dit maal voor Lars zijn verjaardag. We gingen naar Cuba, waar ze een speciaal moederdagmenu en een live bandje hadden. Het eten was zó lekker. Als voorgerecht een trio van rosbief, paprikasoep en zalm. Als hoofdgerecht een biefstuk in rode wijnsaus. En als toetje een brownie met warme kersen, ijs en slagroom. Ik heb nog nooit zo lekker gegeten op Bonaire! 

Dat was het dan weer. Een hele leuke week achter de rug. Tot volgende week maar weer!

Veel liefs,

Kimberly