dinsdag 3 mei 2016

Photo diary week 10



Weer een drukke werkweek achter de rug. En een lekker ontspannen weekend dit keer. Volgende week krijgen ze weer nieuw personeel bij de Front Office en zal ik waarschijnlijk daar minder hoeven helpen. En eigenlijk heb ik wel behoefte aan een extra dagje vrij een keertje!


Maandag tot donderdag heb ik gewerkt en lekker rustig aan gedaan 's avonds.





Op woensdag was het koningsdag en ik moest gewoon werken. Het wordt hier op Bonaire ook niet zoveel gevierd. Maar zelf heb ik het nog een beetje gevierd met poffertjes en een oranje tompouche!


Vrijdagavond kregen we er een nieuw huisgenootje bij: Mariƫlle! Zij gaat stage lopen bij de Front Office. 's Avonds hebben we samen even een drankje gedaan bij de Plaza bar: een mango madness cocktail. Erg lekker!


Op zaterdag moest ik werken bij de Front Office. En zondag heb ik de hele dag aan school gewerkt. Ik moest een toets maken voor de pre-master die ik volgend jaar ga volgen en er zaten wiskunde sommen in! Het was zo lang geleden dat ik met wiskunde bezig was, maar het ging nog redelijk goed volgens mij. Alleen het woordenschat gedeelte ging wat minder, daar ben ik altijd al slecht in geweest. Verder heb ik nog sollicitatie brieven opgsteld voor mijn stage volgend jaar.


Zondagavond heb ik de week afgesloten met een filmavondje bij het Divi-huis! Nog even ontspannen na een lange dag aan school te hebben gewerkt. We hebben Spongebob the movie en Mean girls gekeken. Was voor allebei super lang geleden dat ik ze gezien had.

En dat was het dan weer. Tot volgende week!

Veel liefs,

Kimberly