dinsdag 26 april 2016

Photo diary week 9



Zo, ik heb een lange werkweek achter de rug! Ik heb maar liefst 52 uur gewerkt. En ja dat is zwaar, maar het is zeker de moeite waard!

Ik heb deze week 40 uur gewerkt als housekeeping supervisor en ik heb 12 uur gewerkt bij de Front Office. Het is vermoeiend, maar zeker de moeite waard. Ik leer er zoveel en ook het werk bij de Front Office vind ik ontzettend leuk om te doen. Eerst had ik niet echt klanten-contact en nu bij de Front Office wel en dat bevalt eigenlijk wel heel goed!

Naast dat ik veel moet werken rust ik 's avonds vooral uit. En in het weekend ga ik leuke dingen doen en soms ook doordeweeks. 

Deze week ben ik alleen in het weekend weg geweest. Vrijdagavond zijn we met een gezellige groep uit eten geweest bij Cuba. Ik had hier als hoofdgerecht de cheeseburger en als nagerecht chocolate and orange mousse. Het was zo ontzetten lekker! Helaas ben ik er vergeten foto's van te maken.

Na het uit eten zijn we nog even naar Havana geweest en het was gezellig, ik was alleen erg moe haha.


Zaterdag ben ik vroeg opgestaan, want ik ging een eigen scooter kopen! Jackie en ik besloten dat het beter was om allebei een eigen scooter te hebben en bij deze heb ik deze scooter gekocht. Ik ben er ontzettend blij mee en ik kan nu alles doen waar ik zelf zin in heb! 

De rest van de zaterdag heb ik bij de Front Office gewerkt. 



Zondag heb ik vooral met familie geskypet, schoongemaakt en rustig aan gedaan. 's Avonds maakte ik deze pasta pesto met kip, paprika, ui en pijnboompitjes!


Zondag avond was de eerste Full moon party en daar moesten we natuurlijk bij zijn! Het was niet zo heel druk en de muziek was ook niet super, maar met de mensen die er waren was het erg gezellig.

Dat was mijn week alweer. Aanstaande week komt er een nieuw meisje bij ons in huis wonen die ook bij Plaza komt stage lopen, dus ik ben erg benieuwd. Tot volgende week!

Veel liefs,

Kimberly