dinsdag 19 april 2016

Photo diary week 8



Deze week een iets korter artikel dan vorige week. Ik had vorige week veel uit te leggen en deze week zat ik ook al veel beter in mijn vel! Ik heb minder stress gehad en heb wat meer rust voor mezelf gepakt. Ik ben weer bij getankt!



Maandag heb ik na het werken dan ook niet veel meer gedaan. Heerlijk een beetje serie gekeken en geskypet met mijn vriend!

Dinsdag na het werk was ik gezellig bij Kelly en John wezen gourmetten. Ik moet aankomend weekend ook op hun hondje passen en dus moesten we even aan elkaar wennen! Het was erg gezellig.

Woensdag heb ik weer even tijd voor mezelf gepakt.

En donderdag kwam een leraar van onze school op bezoek in Bonaire! Hij kwam voor een kort beoordelingsgesprek en gelukkig werd ik positief beoordeeld. 's Avonds gingen we samen met de leraar met alle stagiaires van onze school uit eten bij Rumrunners.




Daar at ik deze heerlijk kaas-pepperoni pizza en het was erg gezellig met z'n allen!

Vrijdag moest ik na 17:00u overwerken. En dat komt omdat ik sinds kort een bijbaantje heb. Ze kwamen personeel te kort bij de Front Office en ik kon wel wat bijverdiensten gebruiken, dus had ik aangeboden om naast mijn stage hun uit de brand te helpen. Ik ben erg blij dat ik het gedaan heb. Ik vind het erg leuk werk en het inwerken gaat ook snel omdat ik al met het computersysteem om kon gaan en omdat ik het hotel natuurlijk al kende. De rest van de vrijdagavond heb ik niet veel meer gedaan. 


Zaterdagochtend kwam ik deze pelikaan tegen! Hij zat heel dichtbij en bleef mooi stilzitten, dus kon ik deze mooie foto maken!



Zaterdag was mijn officiƫle eerste werkdag bij de Front Office. Ik moest van 14:00u tot 22:00u werken en heb veel geleerd!


Zondag heb ik 's ochtends schoongemaakt (moet helaas ook gebeuren) en 's middags heerlijk aan het zwembad gelegen. Even bijkomen.


Zo dat was al weer een kort overzichtje van mijn week. Ik zie jullie volgende week weer!

Veel liefs,

Kimberly