dinsdag 12 april 2016

Photo diary week 7



Dit keer een iets ander artikel dan jullie gewend zijn! Ik ga voortaan mijn artikelreeks 'Lief dagboek' namelijk veranderen in de reeks 'Photo diary'. Je kon het al aan de titel zien!

Ik merkte namelijk dat ik hier steeds meer in een regelmatig ritme begin te komen en dat vind ik prettig. Wel betekent het dat mijn lichaam eindelijk de tijd heeft om te laten zien dat het moe is. Ik werk voortaan 40 uur in de week, ik moet voor mezelf zorgen, ik wil hier leuke dingen doen, etc. Maar ik heb toch ook vooral de afgelopen twee weken gemerkt dat ik daarom genoeg rust moet pakken. Anders heb ik niet genoeg energie voor die dingen. Ik besloot dus om wat meer avondjes thuis te blijven. En dat vond ik heel prettig, maar ik merkte nog steeds dat ik best wel veel stress ervaarde. Zo ook op de maandagavond om mijn artikel te schrijven en ik vind artikelen schrijven heel leuk en daarom vind ik het zo jammer dat ik het als iets negatiefs ervaarde.

Daarom moest er iets veranderen. Ik wilde mijn artikel korter gaan maken, of in ieder geval op zo'n manier dat het minder werk was. Ook voelde ik dat elke week een beetje hetzelfde aan het worden was en niks was meer nieuw. Mijn artikelen werden daarom een beetje eentonig en langdradig. En dat vond ik zonde. In 'Lief dagboek' beschreef ik letterlijk alles wat ik op een dag gedaan had. In 'Photo diary' wil ik alleen foto's van de hoogtepunten van mijn week laten zien met een korte beschrijving erbij. Wel vertel ik erbij in het kort hoe die week in het algemeen was.

Ik hoop dat dit iets verlichting zal geven voor mij en dat ik weer kan gaan genieten van het schrijven van artikelen, want dat is iets wat ik toch wel heel leuk vind! Nu moeten jullie na dit klaagbericht niet denken dat ik het niet naar mijn zin heb hier. Ik heb het hier namelijk fantastisch! Zó fantastisch dat mijn lichaam even rust nodig heeft haha. Dit is ook de reden dat dit artikel iets later is dan normaal, de andere Photo Diaries zullen gewoon weer op de dinsdag-ochtend verschijnen. Ik had even tijd nodig om na te denken over wat ik met mijn blog wilde.

Okee, genoeg gekletst! Dit was mijn afgelopen week in foto's:


Maandag tot en met woensdag heb ik mot gehad met mijn laptop.. Het toetsenbord drukte vanzelf allemaal toetsen in en opende dus vanzelf allemaal dingen! Toen heb ik de software van het toetsenbord van mijn laptop afgehaald en toen deed hij het gelukkig niet meer, maar toen deed geen enkel ander toetsenbord het ook niet meer! HELP! Gelukkig deed hij het weer toen ik alles terug had gezet naar fabrieksinstellingen. Wel moest ik dus alle programma's er opnieuw op zetten. En hier ben ik dus heel veel tijd mee kwijt geweest. Gelukkig kan ik hem nu weer gebruiken!


 Donderdag avond heb ik lekker een drankje gedaan bij Divi happy-hour! Het was weer gezellig!


En daarna nog lekker kletsen met Lars, die achter de front desk moest werken.


Vrijdag avond was ik eerst gezellig iets bij Kelly wezen drinken, zij werkt achter de front desk bij Plaza. En daarna was ik nog naar de kroeg Havana geweest, waar Merel en Chantal ook waren!


Zaterdag was een lam-dagje en heb ik niet zoveel gedaan. Eind middag heb ik samen met Lars nog aan het zwembad gelegen en hebben we een prachtige zonsondergang gezien!


Een 'rustig' weekje deze keer. Wel een lang artikel, omdat het de nodige uitleg nodig had haha. Hopelijk heb ik voor volgende week meer foto's! Tot volgende week.

Veel liefs,

Kimberly