vrijdag 11 maart 2016

Review: Hema matte top coat



Vandaag een review van de Hema matte top coat. Hema heeft een prachtige make-up lijn tegen een mooi prijsje. Pas geleden kwam ik er deze top coat tegen. 

Het idee is dat je de top coat aanbrengt over welke nagellak kleur dan ook en hij maakt hem mat. Hoe ideaal is dat?! Het leuke vind ik eraan dat het een keer iets anders is. Mat is natuurlijk helemaal in de laatste tijd en op de nagels vind ik het ook wel een leuk effect geven. Ik was dus erg benieuwd om deze top coat uit te proberen!



Ik heb hierbij een Catrice nagellakje gebruikt, namelijk de Catrice Ultimate Lacquer 94 It's a very berry bash. Ook heb ik een base coat van de Hema eronder aangebracht. Je ziet dat de nagellak van zichzelf goed glanst.

                                  Met matte top coat - Zonder matte top coat

Het werkt heel apart. Zodra je je nagels gelakt hebt met de top coat glanzen ze nog als een gek. En zodra het begint op te drogen trekt het glanzende effect weg en wordt de kleur echt mat. Hierboven zie je het verschil tussen een nagel met matte top coat er overheen en zonder matte top coat. Je ziet een duidelijk verschil! 




En zo zien alle nagels eruit met een matte top coat eroverheen. Ik vind het een geslaagd product. Je kunt deze top coat combineren met alle kleuren die je al hebt. Leuk om een keer wat anders met je nagels te doen!

Hema matte top coat €2,75

Veel liefs,

Kimberly