dinsdag 15 maart 2016

Lief dagboek week 3



Lief dagboek,

Het weekend zit er helaas alweer op. Het is zo voorbij gevlogen. Wat gaat de tijd hier snel! Ik heb helemaal geen zin om te gaan werken, ik had nog wel een dagje langer vrij willen hebben! Maar helaas, ik moest weer een nieuwe werkweek tegemoet gaan. We hebben het toch ook veels te goed hier.

Maandag

Om 7:15u gaat de wekker. Ik moet weer om 8:00u op het werk zijn. Ik moet een beetje haasten, want ik kom namelijk pas om 7:30u mijn bed uit. Ik was een beetje lui! Ik ontbijt zoals gewoonlijk weer met cruesli en yoghurt.



De dag begint rustig op werk en ik heb niet zoveel te doen. Uiteindelijk neem ik zelf maar initiatief en begin ik met een klusje. Hiermee vul ik het grootste gedeelte van de dag. Om 15:00u krijg ik nog een administratief klusje (wat waarschijnlijk weer de hele week gaat duren) en zo is de dag al goed gevuld. Ik heb niet al te hard hoeven werken, maar gewoon op een lekker tempo.

Om 17:00u ben ik weer klaar en ga ik even met Ben skypen en rond 17:30u even met mijn ouders.

Om 18:30u kijk ik op mijn telefoon en zie ik allemaal appjes van Jackie. Ze is gestrand met de scooter. Hij wil het echt niet meer doen. Echt wat een ramp... we hebben hem pas net gekocht! Gelukkig kan Britt haar ophalen. Morgen maar de scooter wegbrengen.. Hopelijk kan hij voor niet al te veel geld gemaakt worden!



Ik eet nog wat restjes van de aardappelmix en een groentenloempia uit de vriezer. Niet heel gezond, maar wel makkelijk. Als toetje heb ik een mona toetje met witte chocolade en frambozen!

Rond 20:00u schrijf ik nog wat artikelen voor mijn blog en ik kijk nog even de finale van wie is de mol af.

Ik ga vroeg naar bed, want ik ben kapot!

Dinsdag

Weer een nieuwe werkdag! Ik sta wat vroeger op zodat ik nog even kan douchen en ik ontbijt weer met yoghurt en cruesli.

In de ochtend ben ik weer met administratie bezig geweest en in de middag mocht ik voor het eerst kamers controleren. Dat was best leuk om te doen, maar wel druk! Er moesten veel kamers gecheckt worden en ik moest er nog even in komen.



Ik ben om 16:30u klaar en om 17:15u ga ik naar het happy hour bij de Plaza bar. Met dit als prachtige uitzicht!

Bij het Happy hour wordt besloten dat we die avond gaan BBQ'en! Dat is lang geleden. We deden boodschappen, douchten even en om 20:00u gingen we BBQ'en. Het was erg lekker.


We besloten om na de BBQ nog even naar de berg te rijden om van dit prachtige uitzicht te genieten! Wat was het uitzicht mooi en de stilte heerlijk...

Woensdag



In de ochtend heb ik kamers geinventariseerd en gecontroleerd. 's Middags heb ik een beetje aan bestandjes gewerkt. In mijn pauze was ik de scooter wezen wegbrengen, maar op dat moment kon hij helaas niet gemaakt worden.. Balen! Wel kunnen we er weer op rijden, hij start alleen niet meer elektrisch.



Na het werk heb ik gedoucht en even wat langer met Ben geskypet, was wel even fijn om wat extra tijd met elkaar door te brengen! Zoals je kunt zien hebben we een potje geschaakt en ik had gewonnen!



Om 20:00u gingen we naar de burger night. Ik heb toen mijn eerste regenbui hier meegemaakt en man, wat viel het uit de lucht! Kletsnat waren we.

We hebben wel lekker gegeten bij de Burger night.


En natuurlijk op naar Karel´s bar voor de karaoke night!

Ik lag om 1:00u in bed, maar ik werd 's nachts niet lekker. Waarschijnlijk voedselvergiftiging van de hamburger.... Beetje jammer. Daar gaan we dus niet meer eten.. haha

Donderdag

Vlak voor het werken heb ik nog even met Ben geskypet. De rest van de ochtend heb ik een beetje aan bestandjes gewerkt en kamers geinventariseerd. In de middag heb ik aan mijn stageverslag gewerkt.


Na het werken gingen we meteen door naar Donkey Beach, We gingen er heen om de KLM vlucht te spotten, die vliegt namelijk heel laag over het strand daar. Helaas had het vliegtuig de wind mee deze dag en was hij een half uur te vroeg en dus hebben we hem gemist! We hebben wel heerlijk op het strand eventjes gezeten.

's Avonds gingen we uit eten bij Cuba. Ik had een heerlijke spaghetti carbonara. Donderdag is natuurlijk salsa avond bij Cuba en bleven we dus mooi even hangen daar. Ik lag uiteindelijk om 1:00u in bed en ik was echt kapot!

Vrijdag

Ik had mijn wekker om 7:00u gezet, maar ik had een beetje moeite met opstaan dus was ik nog even blijven liggen. Ik ontbeet met crackers en ging om 8:00u weer naar het werk.


In de ochtend had ik een meeting met mijn begeleidster en hebben we even wat dingen besproken. Voor de rest heb ik wat kamers geinventariseerd. 's Middags heb ik nog een meeting gehad, heb ik wat resultaten in excel gezet en heb ik aan mijn verslag gewerkt.

Vandaag ging Jurne weer naar Nederland en dus reden we na 17:00u meteen met de bedrijfsbus naar het vliegveld. Gek om zo iemand te moeten uitzwaaien!

We besloten om samen te koken met z'n 4en en maakten nasi. Met een lekker sateetje en heeel veel kroepoek!

De rest van de avond heb ik wat huishoudelijke klusjes gedaan, gedoucht en eiersalade gemaakt. Jammie! Helaas waren er niet zoveel eieren over, dus kon ik maar een klein beetje maken!

's Avonds heb ik in bed nog lekker YouTube filmpjes gekeken.

Zaterdag

Ik werd ongeveer rond 8:30u wakker, dus dat is best vroeg maar ik had heerlijk geslapen. Ik ben eerst nog een tijdje in bed blijven liggen en heb weer lekker YouTube filmpjes gekeken. Daarna heb ik een uur lang geskypet met Ben om weer even bij te kletsen.



De rest van de dag heb ik lekker aan het strand gelegen en niks gedaan. Lekker bijkomen van die drukke werkweek! Tussen de middag hebben we lekker knakworst op brood gegeten.



Om 18:00u gingen we weer terug naar huis en heb ik gedoucht. Deze avond at ik tomatensoep met stokbrood met kruidenboter en met eiersalade. Jammie!

De rest van de avond wilde ik eigenlijk serie kijken, maar ik was zo moe dat ik de hele avond heb geslapen!

's Avonds zijn we nog naar Coco geweest. Maar het was heel rustig, dus waren we voor 0:00u al weer thuis.

Zondag

Ik stond vroeg op, want ik had nog veel dingen te doen en wilde ook lekker op het strand liggen. Ik begon de dag met boodschappen doen. Hierna wilde ik de scooter wegbrengen, maar helaas kon hij vandaag niet gemaakt worden, want er was geen tijd. We moesten morgen maar weer terug komen..

Toen ik terug kwam heb ik een beetje schoon gemaakt en om 10:00u heb ik eventjes geskypet met Mariska! Was leuk om even bij te kletsen!

Daarna heb ik mijn make-up kwasten gewassen en de afwas gedaan. Om 12:00u heb ik nog even met mijn ouders geskypet.



Deze mooie foto's heb ik ook nog even gemaakt die dag! Zo komen ze onscherp over, maar in het echt zijn ze echt heel scherp!



En 's middags heb ik weer lekker aan het zwembad gelegen.



Om 16:00u heb ik even met Ben geskypet. En om 18:00u ging ik naar het happy hour bij de Plaza bar. Met een heel bijzondere zonsondergang!

Als avondeten maakte ik: Mexicaanse tortillapizza! En ik had ook nog wat extra eiersalade gemaakt.

Ik heb lekker gedoucht, nog even wat youtube filmpjes gekeken en tot slot nog aan mijn artikel gewerkt. Ik ging vroeg naar bed, ik was zoals gewoonlijk weer doodmoe!


Weer een leuke maar vermoeiende week. Volgende week gaan Chantal en Britt ons verlaten.. Erg jammer! Dan zijn Jackie en ik nog maar alleen over bij Plaza. In april en mei komen er waarschijnlijk weer nieuwe stagiaires, dus daar ben ik erg benieuwd naar! Tot volgende week.

Veel liefs,

Kimberly