vrijdag 25 maart 2016

Review: Catrice Ultimate colour lipsticks



Vandaag review ik de Catrice Ultimate Colour lipsticks. Het is al een tijdje geleden dat ik ze gekocht heb en heb nu eindelijk tijd om een review te schrijven! Ik kocht 2 varianten. Laten we eens gaan kijken..



                                    210 Pinkadilly circus - 340 Berry Bradshaw

Ik heb de kleuren 210 Pinkadilly circus en 340 Berry Bradshaw. Als ik ze swatch geven ze een mooie kleur af. Ik voel ook meteen dat ze heel romig zijn, wat ik persoonlijk erg prettig vind. Dan drogen je lippen niet zo uit. Hopelijk zijn ze ook romig op mijn lippen!

210 Pinkadilly circus 










Pinkadilly circus is een prachtige felroze barbie kleur! Ik vind hem erg leuk voor in de zomer. Wel zie je een beetje mijn lijntjes. Hij is fijn om aan te brengen omdat hij zo romig is en je voelt hem bijna niet zitten. Een hele fijne lipstick. Wel moet je hem vaak bijwerken.

340 Berry Bradshaw









Prachtige kleur! Ik houd heel erg van dit soort tinten in de herfst/winter en ik vind het heel chique staan. Bij deze zie je ook weer de lijntjes. Maar net zoals de andere is hij ook lekker romig en is hij dus heel fijn in gebruik.

Catrice Ultimate Colour Lipstick €3,99

Voor dit prijsje zijn het hele mooie lipsticks! Ze zitten heel fijn op je lippen en drogen je lippen ook totaal niet uit. Wel moet je hem meerdere keren per dag bijwerken. Voor deze prijs zeker de moeite waard!

Veel liefs,

Kimberly