dinsdag 22 maart 2016

Lief dagboek week 4



Lief dagboek,

De tijd gaat nog steeds ontzettend snel hier. Het lijkt nog steeds alsof ik er pas een paar dagen zit. Ik heb er nu al 3 van de 25 weken op zitten!

Maandag

Ik stond zoals altijd weer om 7:00u op en ontbeet met yoghurt en cruesli.

Op werk begon ik weer met kamers te inventariseren. De rest van de dag heb ik aan een verslag gewerkt.

In de pauze had ik een pistolet met eiersalade!

's Avonds na werk heb ik nog even met Ben geskypet en heb ik weer Mexicaanse tortillapizza op. Dat had ik nog over van de avond ervoor.

Verder maakte ik het artikel: Lief dagboek week 3 af. Ik merkte dat ik die week een beetje vergeten was om foto's te maken, dus dat artikel bevat iets minder mooie foto's, sorry!

Ik ging douchen en heb toen nog wat youtube filmpjes gekeken.

Dinsdag

Weer een werkdag van 8:00u tot 17:00u.


Met de lunch heb ik ansichtkaarten op de bus gedaan voor familie! Ik redde het allemaal maar net op tijd. De kaarten waren wel echt super snel in Nederland! Ze waren er binnen 5 dagen en daar verbaasde ik mezelf wel over..

Na het werk heb ik snel even een wasje gedraaid, gedoucht en met Ben geskypet.

's Avonds gingen we uit eten bij Rumrunners, want het was Britt's laatste avond.. Morgen gaat ze alweer terug naar Nederland!



Het was erg gezellig en ik had een heerlijke Pizza bbq chicken.

Na het uit eten hebben Britt, Jackie en ik nog even een drankje gedaan bij de Plaza bar.

Woensdag

Zoals gewoonlijk moest ik weer van 8:00u tot 17:00u werken. Ik ben een groot gedeelte van de dag bezig geweest met kamers controleren, want een collega was ziek.

Na het werk ben ik samen met Chantal boodschappen gaan doen en hebben we samen gegeten: noodles met kip! Was erg lekker.

Na het eten heb ik snel even gedoucht en om 19:00u was het tijd om Britt naar het vliegveld te brengen.. Erg jammer dat ze wegging!


We hebben haar met een grote groep uitgezwaaid!

Na het afzetten hebben Chantal, Jackie en ik nog even drankjes gedaan bij de Plaza bar. En daarna zijn we nog naar de karaoke-avond bij Karel's geweest. Het was alleen zo rustig, erg jammer!

Donderdag

Nog steeds was de collega ziek en ben ik weer bijna de hele dag bezig geweest met kamers controleren. Met de lunch had een collega lasagne gemaakt, was erg lekker!

Na het werk heb ik wat aardappeltjes gebakken als avondeten en met Ben geskypet. Ik heb nog even geslapen en me klaar gemaakt.

Rond een uur of 23:00u gingen we naar Cuba voor de salsa avond! Was weer gezellig, maar vroeg naar bed want de volgende dag moet ik gewoon weer werken.

Vrijdag

Weer een normale werkdag van 8:00u tot 17:00u. Ik heb weer een paar kamers gecontroleerd en voor de rest achter mijn laptop gezeten.



Het was Chantal's laatste avond en dus hebben we eerst bij het happy hour van de Plaza bar gezeten en gingen we daarna uit eten bij Cuba.



Ik had de kipsaté en die was heel lekker maar vooral ook heel groot! Als nagerecht had ik ook nog witte chocolade cheesecake.

Na het eten gingen we nog even naar Havana, maar we waren zo moe dat we al om 0:30u in bed lagen.

Zaterdag




Ik stond om 8:00u op, want ik had met Chantal afgesproken om ergens te gaan ontbijten! Larissa kwam ook. We zaten bij een heel schattig tentje wat alleen ontbijt en lunch doet. Ik koos voor the healthy dive en die was erg lekker!

Daarna gingen we nog even naar de drogist.

De scooter moest echt eens gemaakt worden en dus besloot ik om de scooter maar eens weg te brengen. Ik kan hem waarschijnlijk dinsdag weer ophalen, dus we zitten een aantal dagen zonder scooter.. Ik moest helaas helemaal terug lopen naar Plaza en in die hitte was dat echt vermoeiend..

Dus ik besloot meteen toen ik terug kwam een duik in het zwembad te nemen! Even afkoelen.



Daarna heb ik even bij de bar een ijskoffie gedronken en daarna ben ik lekker de rest van de middag op het strand gaan liggen.

Rond 17:00u ging ik terug, want ik moest nog even douchen en eten en om 19:00u moest ik Chantal wegbrengen.

Om 19:00u kwamen we erachter dat de bedrijfsbus er niet was en dat we moesten lopen.. Het vliegveld is niet ver weg, maar het was toch wel erg vervelend voor Chantal.




Op het vliegveld hebben we afscheid genomen en om 20:00u was ze de douane al door.

Van 20:00u tot 21:00u heb ik even thuis wat opgeruimd en daarna heb ik nog bij de Plaza bar gezeten.



Om 23:00u werd ik opgehaald door het Divi-huis(stagiaires die bij het hotel Divi Flamingo werken) en gingen we naar een feest bij Coco! Was echt een heel vet feestje en het was ook echt heel gezellig! Ik lag om 4:00u in bed.

Zondag

De wekker ging al vroeg: om 8:00u! Ik had natuulijk veel te kort geslapen toen.. Maar vandaag zouden we oververhuizen naar het andere huisje waar Chantal en Britt zaten. Hun kamers waren veel groter, dus we wilden zo snel mogelijk oververhuizen.

Ik ging meteen naar de housekeeping dames toe om te vragen of er schoongemaakt kon worden. Maar dat kon natuurlijk niet meteen. Ik moest zelf eerst even beginnen met vegen, dus in de ochtend ben ik bezig geweest met op te ruimen in het huis en met vegen. Toen ik rond 11:30u weer terug ging, kreeg ik te horen dat ze pas om 18:00u konden komen schoonmaken. Dat was een beetje balen..

Dus ging ik maar weer slapen, want ik was kapot! Haha. De rest van de middag heb ik nog even met Ben en mijn ouders geskypet.



Ennnn... een lekkere tosti gegeten!

Om 18:10u kwamen de schoonmaakdames schoonmaken. Daarna hebben Jackie en ik even wat gegeten en konden we eindelijk oververhuizen naar het andere huisje.



Ik ben de hele avond bezig geweest met in- en uitpakken, maar het staat nu wel allemaal! Ik ben echt super blij met mijn nieuwe kamer, ik kan mijn spullen allemaal veel beter kwijt.

Ik ging uiteindelijk om 22:00u naar bed, want morgen weer een nieuwe werkdag!


Het was weer echt een drukke, maar leuke week! Helaas hebben we wel afscheid moeten nemen van Britt en Chantal en dat is erg jammer.. Ik ben benieuwd naar de nieuwe stagiaires die in april en mei zullen komen!

Veel liefs,

Kimberly