dinsdag 29 maart 2016

Lief dagboek week 5



Lief dagboek,

Weer een nieuwe week. Chantal en Britt hebben ons verlaten.. Erg jammer. Maar in april en mei komen er alweer nieuwe stagiaires bij Plaza. Ik ben benieuwd!

Maandag

In de ochtend heb ik een meeting gehad met de housekeeping en mijn begeleidster en voor de rest heb ik achter mijn laptopje gezeten.

's Middags kwam er een fotograaf om foto's te maken van de kamers en dus moesten we alles in orde maken. Hier ben ik bijna de hele middag mee bezig geweest!

Toen ik thuis kwam om 17:00u heb ik meteen even soep opgewarmd en heb ik met Ben geskypet.
Ik heb nog wat opgeruimd op mijn kamer en voor de rest aan artikelen op mijn blog gewerkt!

Dinsdag

Het was een drukke dag op het werk.We kregen instructies van de nieuwe schoonmaakmiddelen. Erg interessant. De rest van de dag heb ik klusjes gedaan en mijn project voorbereid.

's Avonds heb ik vooral rustig aan gedaan. Ik heb eerst even uurtje met mijn vriend geskypet en daarna boodschappen gedaan.



Ik maakte deze lekkere BLT-salade. Hij was echt heerlijk!

Daarna heb ik gedoucht en in bed een afleverng van the blue planet gekeken.

Woensdag

De dag dat ik mijn project mocht introduceren. Ik begon om 7:30u en we hebben tot 10:00u hard doorgewerkt. Het opstarten was het meeste werk en het was de eerste dag, dus iedereen moest nog even wennen. Hopelijk gaat het morgen sneller!

De rest van de dag ben ik bezig geweest met mijn laptop, want het toetsenbord deed heel raar. Ik heb allerlei virus scanners laten scannen, maar dat hielp helaas niet.

Aan het eind van de middag ben ik nog even naar housekeeping geweest om de dag af te sluiten.



's Avonds hebben we gezellig even bij paul gezeten en daarna zijn we nog naar Karel's bar geweest.

Donderdag

Ik begon om 7:15u bij de housekeeping. Deze ochtend ging alles al beter, omdat we alles op orde hadden gesteld en iedereen wist hoe het werkte. De rest van de ochtend ben ik een beetje met allerlei klusjes bezig geweest en 's middags ook. Ik was om 16:15 klaar.



Om 17:00u ging ik naar het Divi Happy-hour! Het was erg gezellig en we bleven daarna lekker luieren op de zitzakken op de pier, met dit prachtige uitzicht.

We hadden geen zin om te koken en dus aten we iets bij Divi. Ik koos voor de quesadillas. Erg lekker!

Rond 20:00u ging ik even naar huis om te douchen enzo. En 's avonds zijn we nog bij Cuba geweest en Luca's bar.

Vrijdag

Ik was vandaag lekker vrij ivm Goede Vrijdag. Ik begon de dag met wat klusjes. Ik heb de was gedaan en opgeruimd. Verder heb ik nog even met mijn vriend Ben geskypet.



Ik heb deze middag weer lekker aa het strand gelegen. Even heerlijk bijkomen!

's Avonds heb ik niet veel meer gedaan.Ik heb een beetje serie op bed gekeken en ik ben vroeg naar bed gegaan.


Zaterdag


Ik begon de dag weer met een skype-sessie met mijn vriend. 's Middags heb ik boodschappen gedaan en benik langs de DA geweest.



Daarna heb ik weer lekker aan het zwembad gelegen samen met Lars en Jackie. En natuurlijk weer onder het genot van een heerlijke ijskoffie!

Als avondeten had ik pasta carbonara!


's Avonds hebben we nog even wat gedronken bij Spice Beach club.


En zijn we ook nog even langs geweest bij the voice of bonaire! (wat trouwens helemaal niet zoveel voorstelde, maar wat wel leuk was om te zien)


En we hebben de avond afgesloten bij Coco beach club!

Zondag



Eerste paasdag! Ik verwende mezelf met dit extra lekkere ontbijtje.

Zondag was skype dag! In de ochtend en middag heb ik met mijn vriend geskypet, met mijn ouders én met Shauni! Het duurde lang, maar het was wel leuk om bij te kletsen.

's Middags ga ik nog even zwemmen, maar ik had niet zo veel zin meer. Dus ging ik rond 16:00u alweer terug naar het huisje. Daar heb ik nog wat serie gekeken.

En vlak voordat ik ging slapen ben ik nog even gaan wifi-en bij de lobby.


Het was best een rustige week deze keer, maar daar had ik eigenlijk wel weer een keer behoefte aan. Ik ben nu eindelijk een keer goed bijgekomen. Tot volgende week!

Veel liefs,

Kimberly