vrijdag 18 maart 2016

Mijn Melano ringen


Ik heb een prachtige ringen collectie van het merk MelanO! En ik wilde deze graag aan jullie laten zien. Mijn eerste ring kreeg ik denk ik ongeveer in 2013. In de tussentijd heb ik er langzaam wat bij gespaard. Ik heb een deel van de collectie zelf gekocht, maar ik heb ook een groot gedeelte gekregen. 

Ik ben er erg blij mee en draag de ringen echt iedere dag! MelanO heeft verschillende modellen ringen, maar ik vond de twisted collectie toch wel het mooist. Het idee is dat je de stenen die op de ringen zitten kunt wisselen, zodat je lekker veel kunt afwisselen zonder tientallen verschillende ringen hoeft te hebben. Je koopt dan eenmalig de ring zelf los met een steentje en daarna kun je zoveel steentjes kopen als je wil. De steentjes worden door middel van een soort schroefsysteem vast gedraaid. Ik heb 2 verschillende sets. Ik heb een set ringen in het rosé goud, waar ik mee begonnen ben. Ik vond deze kleur heel apart en ontzettend mooi. Later wilde ik toch ook de zilveren versie. 

Mijn rosé gouden MelanO ringen









Ik heb 2 rosé gouden ringen waar ik steentjes op kan draaien. Hierbij heb ik in totaal 4 verschillende steentjes. Een groot diamantachtig steentje, een klein diamantachtig steentje, een beige klein steentje en een wit steentje. Verder heb ik ook nog de rosé gouden side ring met steentjes en de bijpassende rosé gouden oorbellen van MelanO. Op bovenstaande foto's zie je verschillende combinaties. 


Mijn zilveren MelanO ringen







Ik merkte dat ik de rosé gouden ringen niet overal bij kon dragen omdat in veel tassen of kleren zilveren details zitten. En toen ging er toevallig een juwelier in de buurt stoppen met het merk MelanO en was alles 50% korting. Dus had ik meteen mijn slag geslagen. Ik kocht op dat moment meteen 2 zilveren ringen. Later heb ik van mijn ouders er een zilveren side ring met steentjes bijgekregen. Ik heb 4 verschillende steentjes voor mijn zilveren ringen. Ik heb een groot diamantachtig steentje, een klein diamantachtig paars steentje, een grote moonstone en nog een klein donkerblauw steentje. 

Ik heb echter af en toe wel negatieve dingen over MelanO gehoord. Veel mensen verliezen de steentjes doordat het schroefmechanisme niet goed werkt. Ik heb hier echter nog geen last van gehad. De steentjes blijven bij mij echt heel goed zitten! 

Ik ben echt ontzettend blij met mijn MelanO ringen en ik draag ze echt iedere dag! Goede aankoop voor mij dus.

Veel liefs,

Kimberly