vrijdag 12 februari 2016

Review: Sleek Matte Me



Vandaag review ik de Sleek matte me lip cream in de kleur Birthday suit! Ik kreeg deze in een set, een set bestellen was namelijk voordeliger dan sommige producten los te bestellen. We zullen eens gaan kijken!





Sleek Matte me - Birthdaysuit €7,00

Het is een soort lipstick in lipgloss vorm. Zodra je hem opgesmeerd hebt, begint hij op te drogen. Erg handig, want hij blijft op deze manier erg goed zitten. Natuurlijk moet je hem wel gedurende de dag bijwerken. Ik vind de verpakking erg mooi. De lip cream is niet te groot, dus gaat makkelijk mee in je tas. Het borsteltje om de lip cream mee aan te brengen vind ik wel onhandig. Hij is heel dun en langwerpig. Niet echt praktisch.


De kleur vind ik erg mooi. Heel bijzonder, zo'n bruine lippenstift zie je niet vaak. Doordat de kleur redelijk naturel is, zou je deze lippenstift overal bij kunnen dragen. De substantie droogt op je lippen dus een beetje op. Hierdoor kunnen je lippen erg droog worden. Dat is wel een groot nadeel.

Ik vind het een geslaagd product. Erg aan te raden!

Veel liefs,

Kimberly