vrijdag 19 februari 2016

My life in 20 questions


Ik kwam deze tag tegen op ander blogs en het leek me wel leuk om deze ook te doen! 20 vragen over mijn leven.



1. Wat is je favoriete kleur?
Roze! Ik ben een echt meisjes meisje en houd ontzettend van de kleur roze. Volgens mij is dat ook wel te zien op mijn blog! Wat betreft kleding, tassen en accesoires enzo houd ik meer van naturel/aarde tinten.

2. Wat is je favoriete getal?
Pfoe, die heb ik niet echt.. Als ik dan iets moet zeggen is het het getal 10!

3. Wat is je droombaan?
Dit vind ik een hele lastige.. Zelfs nu ik een studierichting heb gekozen vind ik het nog lastig om een baan te kiezen. Ik laat het maar op me afkomen!

4. Waar zie je jezelf later wonen?
Ik zou over een tijdje graag in Nijmegen willen gaan wonen! Na mijn huidige opleiding zou ik graag nog een master willen gaan doen aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. Ook wonen mijn vriend en een aantal vriendinnen in Nijmegen. Verder vind ik het een hele mooie en fijne stad en het is niet al te ver van mijn familie en andere vrienden vandaan. De perfecte locatie dus!

5. Wat is jouw favoriete manier om te reizen? 
Ik heb zelf nog geen auto, maar toch vind ik dat de prettigste manier om te reizen. Vooral als ik zelf niet hoef te rijden, dan kan ik lekker een beetje naar buiten kijken en wegdromen. Ik vind het altijd heel ontspannend. Helaas, moet ik grotendeels nog met het openbaar vervoer reizen, wat ik een stuk minder prettig vind.

6. Wat doe je graag in je vrije tijd?
In mijn vrije tijd kijk ik vooral veel films en series! Daar ben ik echt dol op en er is nog zoveel wat ik moet zien. Verder schrijf ik graag op mijn blog, lees ik andere blogs en kijk ik youtube filmpjes. Verder ga ik ook graag gezellige dingen met vrienden doen. Ook vind ik uit eten ontzettend leuk om te doen, alleen een beetje jammer dat dat zo duur is.. Ik doe eigenlijk van alles, ik hoef me nooit te vervelen!

7. Wat is je favoriete kledingwinkel?
Op dit moment is mijn favoriete winkel de H&M! Ik vind het een hele fijne winkel, omdat je er heel veel handige basics hebt voor een goede prijs. Verder hebben ze er ook leuke seizoensitems.

8. Van wie zou je graag een concert willen bijwonen?
De laatste tijd ben ik een erg grote fan van Taylor Swift. Van haar zou ik wel heel graag een concert willen zien!

9. Wat is je favoriete thee?
Vroeger was dat altijd citroenthee. Dat was mijn all time favourite! Pas geleden heb ik de smaak turkish apple ontdekt. En die vind ik echt geweldig! Die drink ik nu voortaan.

10. Verzamel je iets?
Make-up. Dat is de laatste tijd een grote hobby van mij.

11. Ik kan niet slapen zonder..
Dekens. Zelfs al is het dertig graden, dan moet ik nog een dun dekentje over me heen hebben. Anders kan ik echt niet slapen!

12. Als je 1 miljoen euro voor jezelf kreeg, wat zou je er dan mee doen? 
Eerst zou ik mezelf verwennen met een middagje flink shoppen. Daarna zou ik een auto en een nieuwe laptop kopen en mijn studieschuld aflossen. De rest zou ik weg zetten op de bank om een paar jaar in een ruim appartementje in Nijmegen te kunnen wonen en daarna een mooi huis van te kopen.

13. Wat is je favoriete make-up merk?
Sleek! Ik vind het een heel mooi merk. Ze hebben mooie, goede producten voor een goedkoop prijsje.

14. Wat is jouw favoriete lekkernij?
Worden hier ook snacks onder verstaan? Mijn favoriete snack is namelijk nacho's, die zijn echt goddelijk!

15. Wat is je favoriete seizoen?
Sowieso de zomer! Ik hou van het lekker warme weer, het zonnetje schijnt, alles is groen, lekker zwemmen en buiten in het zonnetje zitten, helemaal geweldig. Ook vind ik zomerkleding heel fijn om te dragen.

16. Slaap je met de deur open of dicht?
Met de deur dicht.

17. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik las zelf erg veel blogs op een gegeven moment. En het leek mij gewoon heel leuk om het ook te doen, als hobby.

18. Heb je een abbonement op een tijdschrift?
Ja, op de Cosmopolitan.

19. Wat deed je afgelopen nacht om 0:00u?
Slapen!

20. Wat is je favoriete parfum?
Cacharel Amor Amor Eau de toilette. Héérlijke geur..

Wel een grappige lijst om in te vullen! Sommige vragen waren nog best lastig en zo leer je toch nog wat over jezelf.

Veel liefs,

Kimberly