vrijdag 5 februari 2016

Carnavalsoutfit: Pink ladies


Dit jaar ga ik met carnaval verkleed als een pink lady! We besloten met een groep jongens en meiden verkleed te gaan als de Pink ladies en de T-birds van de film Grease. Super leuk natuurlijk!





Voor deze outfit heb ik een speciaal vestje gekocht op de site: partypakjes.nl. Ik bestelde het vestje samen met iemand anders en dus konden we de verzendkosten delen. In totaal heb ik €20,00 voor het vestje betaald. Verder heb ik gewoon een simpele zwarte broek en een simpel zwart shirtje aan. Beide komen van de h&m. Verder heb ik nog oorbellen in van de Primark. Ik durf alleen niet meer te zeggen hoe duur deze waren.

Pink ladies vestje - €20,00
Zwart t-shirt H&M - €4,99
Zwarte broek H&M - €19,99


Voor de make-up look heb ik een jaren '50 look gekozen. Grease speelde zich af in de tijd van rock 'n roll, de jaren 1955-1965 dus. Ik ben natuurlijk begonnen met de basis: foundation, concealer, poeder en wenkbrauwpoeder. Verder heb ik een best wel heftige winged eyeliner gezet, een knalrode lipstick opgedaan en best wel dik een roze blush aangebracht. Natuurlijk ook nog een beetje mascara om het af te maken. 


Met mijn haar wist ik niet zo goed wat ik aan moest.. Ik heb natuurlijk enorm lang haar, maar in die tijd hadden bijna alle vrouwen kort haar. Uiteindelijk heb ik het bovenop een beetje getoupeerd en vervolgens dit vastgezet met speldjes. Vervolgens heb ik een staart gemaakt en deze gekruld. Ik was uiteindelijk toch wel blij met het resultaat!

Dit wordt dus mijn look voor Carnaval. Hoe gaan jullie verkleed?

Veel liefs,

Kimberly