vrijdag 26 februari 2016

Bonaire: eerste indruk



Oh wauw! Ik zit gewoon op een tropisch eiland aan de andere kant van de wereld. Ik ben echt terecht gekomen op een paradijsje! Benieuwd wat mijn eerste indruk van Bonaire is? Lees dan snel verder!




Ik vind het ten eerste een prachtig eiland. Het is mooi weer, mooi strand, prachtige zee. Echt geweldig! Het complex waar ik ga werken: Plaza van der Valk Beach resort is ook mooi. Een mooi zwembad, heel mooi strand, leuke Beach bar, enzo.

Er leven heel veel exotische dieren! Zo heb ik al salamanders, leguanen (echt gekke beesten!), vliegende vissen, dolfijnen en een papegaai gezien. Ook leven er heel veel kleurrijke vogels. Ik ben benieuwd naar de onderwater wereld, het lijkt me echt prachtig om te gaan duiken alleen ik vind het toch wel een beetje eng..



Ik ben er wel achter gekomen dat het écht een heel rustig eiland is. Ik had het rustig verwacht, maar niet zo rustig. Toen we 's avonds op het complex liepen leek het wel een spookstad. Gelukkig viel het overdag wel mee, maar dan nog was het een erg rustig resort. Aan de ene kant is dat natuurlijk ook wel fijn! Dat het zo rustig is, komt doordat de meeste toeristen die het eiland bezoeken de hele dag aan het duiken zijn. Ze zijn de hele dag weg en als ze dan het water uitkomen zijn ze natuurlijk super moe, dus dan gaan ze naar de hotel kamer.

Dus kortom: mijn eerste indruk van Bonaire is goed. Een prachtig eiland om tot rust te komen. Ik ben benieuwd hoe mijn eerste werkweek gaat bevallen!

Veel liefs,

Kimberly