dinsdag 12 januari 2016

Tip: Gratis boodschappen!



Ik heb laatst toch iets handigs ontdekt! Ik heb de afgelopen weken met boodschappen doen een aantal producten gratis gekregen. Maar hoe dan?! Via de site kortingisleuk.nl en via de app Scoupy. Zij hebben namelijk tijdelijke acties zodat je een product gratis kunt uitproberen.

Maar hoe werkt het dan? Je koopt een product in een supermarkt waar het product verkrijgbaar is. Je bewaart de kassabon en scant de kassabon in je computer. Je upload de kassabon op de site en binnen een paar dagen krijg je het geld teruggestort op je rekening. Via de Scoupy app hoef je alleen een foto van de kassabon te maken met je smartphone en deze op te sturen. Dan krijg je ook binnen een paar dagen het geld terug op je rekening.

Ik heb zo de afgelopen weken al een gratis fles fanta, gratis fles cola, gratis Cristal Clear, een gratis blikje Amstel Radler 0.0%, gratis Lassie rijst, gratis Nesquik, gratis alpro yoghurt drink en 2 gratis zakken lays chips gehad. Om de zoveel tijd lopen de acties weer af en komen er weer nieuwe acties bij. Let dus goed op de datum! Als je een product koopt na de geldigheidsdatum van de actie kun je je geld niet meer terugvragen.

Super handig dus deze twee sites! Een goede tip om geld te besparen en om eens wat nieuwe dingen uit te proberen. Ik heb in ieder geval al veel bespaard op mijn boodschappen!

Veel liefs,


Kimberly