vrijdag 8 januari 2016

Review: Bellápierre mineral lipstick Envy


                               Bellápierre cosmetics mineral lipstick Envy €20,00

Ik had nog nooit van dit merk gehoord en ik zou ook totaal niet weten waar je het zou kunnen kopen. Maar ik kreeg deze lipstick pas geleden in een blux box. Blux box is een maandelijkse box die je thuisgestuurd krijgt met 5 beauty-producten. Ik had hier een tijdelijk abonnement op en in één van de boxen zat dus deze lippenstift van Bellápierre. Ik zocht afgelopen week pas voor het eerst de prijs op en toen schrok ik een beetje! De lipstick is €20,00 waard en dat is dus zelfs nog duurder dan een MAC lippenstift.




Het is een prachtige rood-bruine kleur. Ik vind hem echt geweldig. Het is een makkelijke kleur, die makkelijk te combineren valt. Hij past overal wel bij!



Hij is heel zacht en lekker romig. Hij is gemakkelijk aan te brengen en je voelt hem niet zitten.
Je zou zelfs bijna zeggen dat hij je lippen ook nog is verzorgd! En dat mag ook wel voor €20,00. Dan mag je wel hoge kwaliteit verwachten. Ik vind de lippenstift echt heel fijn, maar ik zou niet zo snel bijna €20 uitgeven voor een lippenstift. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog dacht: wow wat een goede kwaliteit! Maar ik had verder niet over de prijs nagedacht. 




Volgens is het merk nergens te koop bij een winkel in Nederland. Wel is het online te bestellen via de eigen webshop van Bellápierre. Er zijn in totaal nog 13 andere kleuren van deze lippenstift. Hij is zeker aan te raden, want kwalitatief is hij zeer goed. Het is alleen de vraag of e er €20,00 voor over hebt..

Veel liefs,


Kimberly