vrijdag 15 januari 2016

Review: 4x Catrice Ultimate Nail lacquers



Vandaag review ik de Ultimate nail lacquers nagellak van het budgetmerk Catrice. Alhoewel, Catrice begint langzaam aan steeds duurder te worden. Zo liggen er oogschaduwpalettes en foundations voor €8, wat ik toch best wel prijzig vind. De nagellakjes hebben wel een leuke prijs! Ze zijn namelijk €2,99 per stuk.

Vooral als Kruidvat dan een 1 + 1 gratis actie heeft is dat een leuke prijs. Dan zijn de nagellakjes maar €1,50 per stuk.


Catrice Ultimate Nail lacquers €2,99


Ik heb voor de volgende 4 kleuren gekozen: 25 Robert's Red Ford, 59 First Class Up-Graps, 90 She Said Yes In Her Red Dress en 99 Sweet Macaron Sin. Ik kom meestal uit bij de rode/roze kleuren, omdat ik die mooi vind en overal wel bij kunnen. Nu heb ik weer voor roze en rood gekozen, maar ook voor donker paars en een bruin tint! Een beetje afwisseling mag wel.

25 Robert's Red Ford



Robert's Red Ford is een mooie donkerrode kleur. Houd ik van! Vooral voor in de herfst/winter maanden vind ik dit een hele mooie kleur. Dekt goed na 2 laagjes.


59 First Class Up-Graps



First Class Up-graps is een mooie donker paarse kleur met een bijzondre glans. Héél mooi. Ik begin andere kleuren nagellak steeds meer te waarderen. Dit is een prachtige kleur en kan eigenlijk ook bijna overal bij. Dekt na 2 laagjes.

90 She Said Yes In Her Red Dress



She Said Yes In Her Red Dress is een mooie roze kleur met een gouden glitter er doorheen. Heel apart. Ik vind het heel mooi! Dekt na 2 laagjes. Ik was van de week in de Kruidvat en zag dat deze kleur helaas uit het assortiment gaat! Daarom is hij nu in de sale voor €1,50.

99 Sweet Macaron Sin



Sweet Macaron Sin is een mooie bruin tint. Ik ben er niet kapot van, maar leuke afwisseling voor een keertje. Dekt na 2 laagjes.


Ik vind het kwastje van de Catrice nagellakjes heel fijn. Hij is lekker breed en dik, waardoor je in één keer bijna je hele nagel al gelakt hebt. Ze werken echt heel fijn. Ook dekken ze goed met 2 laagjes. De nagellak chipt wel snel. Bij mij soms al de volgende dag. Het zijn leuke nagellakjes, alleen doordat hij snel chipt moet je vaker je nagels doen.

De Catrice Ultimate Nail lacquers zijn verkrijgbaar bij de Kruidvat.

Veel liefs, 

Kimberly