vrijdag 1 januari 2016

Gelukkig nieuwjaar!



Gelukkig nieuw jaar allemaal! Hopelijk hebben jullie het nieuw jaar leuk kunnen inluiden gisteravond. Bij mij is dat in ieder geval wel goed gekomen. Een gezellige avond met vrienden, eten, drinken en gezelligheid, het was een knalfeest!

Ik ben benieuwd wat het nieuwe jaar allemaal gaat brengen. Het zal een spannend jaar worden! Ten eerste ga ik een half jaar op Bonaire wonen.. Dat is dan de eerste keer dat ik op mezelf ga wonen. Het lijkt me heel raar dat ik dan voor een half jaar tijdelijk een heel ander leven heb. Maar ik heb er wel ontzettend veel zin in! Niet alleen om het eiland te ontdekken, maar ook om werkervaring op te doen, nieuwe vrienden te ontmoeten en om over een andere cultuur te leren. Het tweede half jaar zal ook al spannend worden, aangezien ik dan aan mijn pre-master ga beginnen. Ook zal ik daar weer nieuwe mensen ontmoeten en de opleiding zelf zal best wel een uitdaging worden. Het zal hard werken worden, maar het zal het zeker waard zijn.

Ik ben benieuwd hoe 2016 zal worden. Ik wens jullie in ieder geval alle geluk in het nieuwe jaar!

Veel liefs,

Kimberly