vrijdag 18 december 2015

Review: KIKO Angel Kiss set



Het wordt nu steeds een beetje kouder en dat merk ik ontzettend aan mijn lippen. Ze worden weer heel droog en ik krijg velletjes. Daarom had ik laatst deze handige lip set gekocht bij KIKO!



KIKO is een goed kwalitatief budget merk. Ik heb het vorig jaar met kerstshoppen in Oberhausen leren kennen en ik vind het echt een geweldig merk. De Angel Kiss set bestaat uit een lipscrub en een lippenbalsem om je lippen te verzorgen. Ik heb gekozen voor de candy canes variant. Je hebt de Angel Kiss set ook nog in de kleuren/geuren Milk and honey, Cranberry crumble en Champagne and strawberries.






Lipscrub 103 – Candy canes





De eerste stap om je lippen te verzorgen is de lipscrub. Je brengt hem aan op je lippen en masseert hem zachtjes in. Je kan de lipscrub niet opeten, je moet hem van je lippen verwijderen met een tissue. Je hebt namelijk wel lipscrubs die je van je lippen kunt likken en opeten, maar dat kan bij deze dus niet! De lipscrub ruikt héél zoet.. Naar van die kauwgomballen uit automaten. Hij werkt heel fijn en haalt alle velletjes van je lippen. Hierdoor kun je gemakkelijker lippenstift aanbrengen, als je velletjes hebt gaat dat namelijk heel lastig. 

Lippenbalsem 303 – Candy canes


De tweede stap om je lippen te verzorgen is de lippenbalsem aanbrengen. De lippenbalsem heeft een rode kleur. Niet te heftig, maar wel te zien. De lippenbalsem geeft een mooie glans op de lippen, op de bovenstaande foto is de glans helaas niet te zien. De lippenbalsem ruikt ook zoet, maar heel subtiel. Dat vind ik persoonlijk een stuk fijner.

KIKO Angel Kiss set – Candy canes €11,90

Kortom, een hele goede set om je lippen te verzorgen. De lipscrub had van mij alleen iets minder zoet mogen ruiken. Ik vind hem iets te heftig. De lippenbalsem vind ik echt geweldig. Hij verzorgt je lippen heel goed en geeft ook een mooi subtiel kleurtje aan je lippen. Een aanrader dus! 

Veel liefs,


Kimberly