dinsdag 22 december 2015

Merry Christmas!



Het is vandaag 22 december en dat betekent dat het over 2 dagen al kerstavond is! Wat gaat de tijd toch snel. Over 2 maanden moet ik al op mijn buitenlandse stage... Spannend allemaal! Maar eerst nog kerst, oud en nieuw en carnaval. Wat ik allemaal goed ga vieren!



Kerst zelf breng ik altijd met familie door. Ik vind dat dat bij kerst hoort, lekker eten en gezellige dagen met familie. Wij doen ook altijd een paar cadeautjes met kerst. Het is natuurlijk leuk om elkaar te verwennen met cadeautjes, maar ik vind het niet de prioriteit van het feest. Het gaat om het bij elkaar zijn en de gezelligheid. Verder ga ik van de week nog een dagje naar een kerstmarkt, om alvast in de stemming te komen! Met de vriendinnen doen we ook altijd iets rond kerst. Dit jaar gaan we gezellig uit eten met z'n allen. Dat wordt een hele gezellige week dus, ik heb er nu al zin in!

Ik hoop dat jullie ook het jaar gezellig af kunnen sluiten met jullie vrienden en familie. Een hele fijne kerst gewenst allemaal!

Veel liefs,

Kimberly