vrijdag 27 november 2015

Shoplog Primark november



Ik vond het weer eens tijd om naar de Primark in Nijmegen te gaan. En omdat ik een ontzettende baaldag had, vond ik wel dat ik het verdiend had. Ja, zo werkt dat bij mij. Heel erg, maar zó waar..


Dit heb ik allemaal gekocht:

Zwarte tas €5




Ik kwam deze zwarte handtas tegen en zag dat hij maar €5 (!!!) kostte. Hij was afgeprijsd van €16 naar €5. Ik vond hem erg mooi en ach voor die €5.. Hij heeft een kort hengsel waarmee je hem in je handen kan houden of over je schouder kunt hangen. Voor dit laatste vind ik deze tas niet helemaal geschikt, aangezien de tas dan onder je oksel zit te duwen. Hij heeft ook een lang hengsel die je kunt verstellen waarmee je de tas over je rug kunt hangen. De voorkant van de tas heeft een reliëf en de achterkant is glad. Van binnen heeft hij twee kleine open vakjes en een vakje met een rits.Mijn laptopje van 11,6 inch past er net in. Erg leuk voor €5!  


Vest €16



Ook kocht ik dit licht grijze vest. Hij is erg lekker zacht en prikt totaal niet. Hij valt iets langer en heeft open zakken.

2 Pairs socks thermal €3




Lekker warme thermosokken! Daar was ik naar op zoek. Ik heb altijd énorm koude voeten in de winter en ze kunnen dan ook wel wat verwarming gebruiken. Meestal heb je thermosokken alleen maar in saai zwart, maar nu kwam ik deze leuke twee printjes tegen bij de Primark!

Statement Necklace €6



Normaal ben ik hier helemaal niet van, maar ik vond deze zo gaaf.. Op de een of andere manier vind ik dit altijd geweldig bij andere mensen staan, maar niet bij mezelf. Ik vond deze echter zo mooi, dat ik hem besloot te kopen. Hij was ook maar €6, dus ook een mooi prijsje. Ben benieuwd of ik dit nu mooi ga vinden bij mezelf..

Haaraccesoires €4



Dit setje vond ik zo gaaf.. Ik was er helemaal verliefd op! Ik ben normaal helemaal niet van de haaraccesoires, maar voor kerst vind ik dit wel leuk.

Haaraccesoires €2



Ook bij dit setje weer: Ach het is maar €2. Wie herkent dit nog meer als je naar de Primark gaat? Echt verschrikkelijk.. Maar wel een leuk setje! Hij was afgeprijsd van €4 naar €2. Dit zijn ook helemaal mijn kleuren. Denk alleen dat het onderste klemmetje niet mijn dikke bos haar in bedwang kan houden..

Oorbellen €1,50



Deze vond ik gewoon erg leuk! Ik heb allemaal van die simpele knopjes oorbellen, dus ik vond het wel een keer tijd voor iets aparts.

Zoals altijd weer lekker veel accesoires gekocht bij de Primark. Ik kom altijd wel met iets thuis. Maar al met al ben ik erg blij met mijn aankopen!

Veel liefs,


Kimberly