dinsdag 28 februari 2017

21


It's my birthday! Ik ben vandaag weer een jaartje ouder geworden en gelukkig ben ik nu 21! Het had niet veel gescheeld (maar 3 uur) of ik was nu pas 5. Gelukkig besloot ik niet op schrikkeldag geboren te worden.

21, een bijzonder getal. Het betekend dat ik officieel geheel onafhankelijk ben en dat ik alcohol mag drinken in de VS. Woehoe, wat een vrijheid! Natuurlijk blijft het maar gewoon een getalletje, maar toch. Het is een hele mijlpaal!

De tijd gaat voor mijn gevoel ontzettend snel. Ik weet nog goed dat ik 16 werd en nu ben ik al 21, 5 jaar verder! Er is ook ontzettend veel gebeurd in de tussentijd. Sinds mijn 16e ben ik afgestudeerd van het VWO, ben begonnen aan de studie facility management, heb mijn propedeuse dik gehaald, heb een half jaar op Bonaire gewoond en nu ben ik al gewoon bezig met afstuderen. Poepoe. Het is allemaal wat. Logisch dat de tijd snel is gegaan!

Gisteravond heb ik mijn verjaardag goed ingeluid met een avondje carnaval vieren met mijn vriendinnen en vanavond ga ik mijn verjaardag gezellig vieren met familie. Hopelijk gaan er mooie dingen gebeuren in mijn 21e levensjaar. :)

Veel liefs,

Kimberly