dinsdag 25 oktober 2016

Mijn Nintendo DSi


Ik heb nu sinds ongeveer een jaar een Nintendo DSi. Ik vind het altijd leuk om spelletjes te spelen en onze DS van vroeger was helaas kapot. Hij is nu redelijk goedkoop, dus ik dacht waarom koop ik hem gewoon niet!

Ik heb hem een jaar geleden tweedehands gekocht bij de Game Mania. Hij kostte €45,00 en hij zag er bijna als nieuw uit.


Ik heb toen als eerste het spel Pokémon Heartgold gekregen. En daar heb ik nu al heel veel tijd ingestopt. Ik ben zelfs al een keer opnieuw begonnen! Ik heb vroeger heel veel Pokémon gespeeld en daarom is het ook wel jeugdsentiment. Ik vind het zo'n leuk spel! Het duurt ook een hele tijd voordat je het spel eindelijk een keer uitgespeeld hebt. En zelfs dan is er nog genoeg te doen in het spel. Wel het duurste spel dat ik heb, maar zeker de moeite waard om te kopen.

In de loop van de tijd heb ik er nog een aantal andere spellen bijgekocht: Brain training en More brain training. Deze waren een stuk goedkoper. Volgens mij heb ik voor beide spellen iets van €2,50 betaald. Deze spellen heb ik vroeger heel veel gespeeld. Nu speel ik ze af en toe, maar niet heel vaak.


Vlak nadat ik de Nintendo DSi had gekocht, kocht ik ook meteen een accessoire set op Bol.com. Heel handig, er zat een hoesje voor de DSi, een koptelefoon, extra stylus, schoonmaakdoekje en hoesjes voor spelletjes in. Hele handige set, zeker om je DS zo mee op reis te nemen!

Ik gebruik hem nu niet meer zo heel vaak, omdat ik in een drukke periode zit. Maar als ik een keer wat meer vrije tijd heb gebruik ik de DSi met heel veel plezier! Vooral Pokémon vind ik heel leuk om te spelen. Het enige spel wat ik er nog wel bij zou willen is Super Mario Bros. Maar dat komt misschien ooit nog wel.

Ik vind het een hele leuke game console voor een mooi prijsje. Hij werkt nog steeds prima. En op deze manier is gamen ook nog een beetje goedkoop! Ik ben er heel blij mee.

Veel liefs,

Kimberly